Tolkninga og bruken av regelverket som klagenemnda gjer, er retningsgivande for Lånekassen si behandling av tilsvarande saker.
Klagefrist og saksgang
Dersom Lånekassen har gjort eit vedtak som du meiner er feil i forhold til regelverket, kan du sende inn ei skriftleg og underskriven klage til Lånekassen. Du må klage innan tre veker etter at meldinga om vedtaket er komme fram til deg. Du kan ikkje klage på forskriftene, berre på bruken av dei. Les meir om korleis du klagar og saksgangen.
Medlemmer i nemnda
Medlemmene blir valde for tre år om gongen, bortsett frå representantane for elevar og studentar, som blir valde for eitt år om gongen.
Medlem |
Verv |
---|---|
Gisle Johnson |
Leiar |
Ida Hogneland |
Nestleiar / vararepresentant for leiar |
Arild Riege |
Vararepresentant |
Oline Sæther (NSO) |
Fast elev/studentrepresentant |
Øyvind Bryhn Pettersen (ANSA) |
Vararepresentant for elev/student |
Sekretær for klagenemnda
Fredrik Wie
Møtedatoar for klagenemnda våren 2025
- Måndag 27. januar
- Måndag 24. februar
- Måndag 31. mars
- Måndag 5. mai
- Måndag 23. juni
Årsrapport for klagenemnda 2024 (PDF)
Døme på klagesaker
- Tal på studiepoeng eller år med lån og stipend (PDF)
- Tal på studiepoeng med lån og stipend og forseinking (PDF)
- Forseinking i utlandet (PDF)
- Forseinking og sjukdom (PDF)
- Kontroll mot inntekt og formue (PDF)
- Sletting av gjeld for lærarar – søknadsfrist (PDF)
- Sletting av gjeld ved uførleik (PDF)
- Vilkår om tilknyting til Noreg (PDF)