Kven er vi?
Lånekassen har 1,2 millionar kundar som skal bli ivaretatt på ein god måte med forståeleg informasjon og moderne tenester. Vi er opptatt av at kundane skal få god hjelp, rettleiing og profesjonell saksbehandling.
I fjor delte vi ut om lag 38 milliardar kroner gjennom ulike typar lån og stipend. Vi har mellom anna eigne ordningar for kundar som får barn eller blir sjuke under utdanninga, som studerer eit semester eller heile graden i utlandet, og for kundar som har nedsett funksjonsevne, eller som treng ekstra lån utover basisstøtta.
Det finst også fleire ordningar for dei som betaler tilbake på studielånet, for eksempel betalingsutsetjing, sletting av renter ved ulike situasjonar, eller sletting av heile eller delar av gjelda.
Dei aller fleste søknadene blir behandla maskinelt, resten av sakene må våre dyktige saksbehandlarar sjå på. Dersom kundane har spørsmål, kan dei kontakte oss på telefon og e-post, og få svar av kyndige kunde- og saksbehandlarar. Lærestadene er ein svært viktig samarbeidspart for Lånekassen, og tilsette ved lærestadene kan kontakte saksavdelinga ved behov.