Behandlingstid

Oversikt over saksbehandlingstida du kan rekne med dersom du søker no.

Behandlingstid for ulike sakstypar

Det er ulik behandlingstid for ulike type søknadar og meldingar. Behandlingstida varierar utover året, og er lengst på hausten når vi mottar mange søknadar. Sist oppdatert 29.08.2025.

Dersom søknaden kan vurderast av ein datamaskin, får du normalt svar på søknaden innan to dagar.

Dersom søknaden må bli behandla av en saksbehandlar må du rekne med fleire vekers ventetid. Vi jobbar så raskt vi kan, og gjer det vi kan for at du skal få svar så fort som mogleg.

Type søknad eller spørsmål Behandlingstid
Søknader om lån og stipend for elevar og studentar i Noreg Inntil 7 veker
Søknader om lån og stipend for studentar i utlandet Inntil 5 veker
Søknader om tilleggsstipend ved nedsett funksjonsevne Inntil 8 veker
Søknader om foreldrestipend Inntil 12 veker
Søknader om sjukestipend Inntil 16 veker
Nye opplysningar til ein søknad som er ferdig behandlet Inntil 20 uker
Klager Inntil 12 veker
Svar på årleg kontroll av utdanning i utlandet Inntil 5 veker

Har du ein klage som skal avgjerast i klagenemnda? Les om klagemenda og sjå oversikt over møtedatoar hausten 2025.

Svartid på e-post frå Dine sider: Cirka 20 dagar

Mange sender oss e-post frå Dine sider og derfor tar det dessverre noko lenger tid før du får svar frå oss enn til vanleg. Kundesenteret vårt svarer på e-postar innan cirka 20 dagar. 

Nokre e-postar får lengre svartid

I nokre tilfelle må saka bli vurdert av ein saksbehandlar, og då er svartida på e-post lengre enn 20 dagar. 

Logg inn for å sjå når du kan forvente svar

På Dine sider står det når du kan forvente å få svar på søknaden din. Det kan likevel ta lenger tid enn den datoen du ser på Dine sider, særleg om sommaren og hausten når det er mange som søker om lån og stipend.

Logg inn på Dine sider

Kvifor er det lang behandlingstid?

På sommaren og hausten får vi inn mange spørsmål og søknader om lån og stipend.

Vi jobbar for at du skal få svar så fort som mogleg. Hvis søknaden din manglar opplysningar, eller vi må sjekke dei, vert søknaden ikkje behandla automatisk, men ein saksbehandlar må vurdere han. Da havnar han i kø, og det tar lengre tid før du får svar.

Vi har ikkje gløymd deg. Vi prioriterar søknadar om lån og stipend, slik at fleist mogleg skal få pengar til skolestart. Da må andre henvendingar enn søknadane vente litt lenger. Vi forstår at det er frustrerande å vente lenge på svar frå oss, men vi kan dessverre ikkje flytte sakar lengre frem i køen. Vi behandlar sakar i den rekkefølgja dei kjem inn.