Hopp til innhold

Hopp til login

Språkmeny

    Hovedmeny

    På grunn av teknisk vedlikehold vil Dine sider og nettsøknadene være nede fra cirka klokka 16 i dag, 16. januar, og utover kvelden.

    Kontakt for tekniske problemer

    Her kan du melde fra om tekniske feil med Lånekassens tjenester. Du kan ikke få svar på spørsmål om kundeforholdet ditt. Trenger du hjelp til å logge inn på Dine sider, kan du få hjelp her.

    Dette bør stå i meldingen du sender

    Når du sender melding til oss om tekniske feil, er det fint om du svarer på så mange av punktene som du klarer i skjemaet. Det gjør det enklere for oss å finne feilen:

    • Hvor (i hvilken tjeneste) opplever du problemet?
    • Hva er problemet du opplever?
    • Hvilke(n) feilmelding(er) får du?
    • Hvilken nettleser bruker du? Hvilken versjon av nettleseren har du? Har du forsøkt å oppdatere nettleseren din for å se om det hjelper på problemet du opplever?
    • Hva slags operativsystem bruker du (for eksempel Windows 8,  iOS, Apple eller Linux)?
    • Når oppstod feilen (så nøyaktig tidspunkt som du har)?

    Send inn skjema til Lånekassen om tekniske problemer.

    Innlogging til Dine sider

    Når du logger inn på Dine sider, logger du inn via ID-porten. Du kan ikke kontakte oss for å få hjelp til  innlogging.

    Har du problemer med å logge inn, finner du hjelp på en av disse måtene:

    • Har du glemt passordet? Trykk "Glemt passord" i innloggingen
    • Bruk hjelpeguiden til innlogging
    • Send e-post til
    • Ring Difi på telefon 800 30 300
    • Er du i utlandet? Ring Difi på +47 57 65 50 60

    Du får ikke svar på henvendelser om kundeforholdet ditt her

    Du kan ikke bruke kontaktskjemaet for spørsmål om ditt eget kundeforhold eller Lånekassens ordninger. Spørsmål og svar om kundeforholdet ditt og Lånekassens ordninger får du på Dine sider.